Hello!
Welcome to my cozy abode, I'm Joey..thanks for visiting my blog, nice to meet you, I rant and dream a lot. Currently on hiatus.

私について

Ask me if you're curious.
你这么好奇,怎么不问我。

My Post


Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor: Joey
Help:
没错,我是来抱怨的
2017年4月10日星期一 | 四月 10, 2017 | 0 comments

刚刚想看BTS Gayo但网速真的是慢到极致。请问用270p的画质看视频真的很难吗?不,我根本怀疑是Vapp的问题。全球网速最快的韩国,可否考虑考虑我这个来自网速非常渣的国家的可怜阿米呢?每次看着系统崩溃我也几乎崩溃了,不就是看个视频,这要求有那么高吗??

气炸,不想说话。

标签:



Older Post | Newer Post